lördag 9 juli 2011

Ljudfil från Almedalen - 2011-07-07

I torsdags höll jag i ett tio minuters samtal under rubriken "Stuprör och hängrännor - Vinsten med samordning". Här finns en ljudfil för er att ta del av. Ljudkvalitén blev bättre än jag hade hoppats. Följ mitt samtal med lite delaktighet från Ulf Bingsgård (kommunalråd Trelleborg/ordförande samordningsförbundet Trelleborg), Stig Henriksson (kommunalråd Fagersta) och Johan Jonsson (folkhälsochef Västra Götaland och tidigare Försöksledare för Socsam Hisingen Delta).

Nu önskar jag er en mycket trevlig sommar! Jag går härmed på semester, min fem veckors ledighet börjar på måndag. Det är tufft och roligt med samordningsarbete och även jag behöver varva ned, ladda om och komma tillbaka. Om ni finner bloggen intressant, ta gärna tid att läsa tidigare inlägg, kommentera gärna och så fortsätter vi engagemanget tillsammans. Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

  1. Bra början Jonas, men ljudfilen fungerar endast i någon minut....
    Anette

    SvaraRadera
  2. Tack Anette för påpekandet. Ljudfilen finns nu i sin helhet. Soliga hälsningar!

    SvaraRadera